Співробітники кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти взяли участь у XII Міжнародному Конгресі з прикладної психолінгвістики ISAPL – як це було - Факультет історичної та соціально-психологічної освіти

Співробітники кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти взяли участь у XII Міжнародному Конгресі з прикладної психолінгвістики ISAPL – як це було

Факультет історичної та соціально-психологічної освіти > Новини кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти > Співробітники кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти взяли участь у XII Міжнародному Конгресі з прикладної психолінгвістики ISAPL – як це було

З 3 по 5 червня 2021 року з метою стимулювання і просування діяльності в галузі викладання психолінгвістики і прикладної психолінгвістики, збільшення досліджень і публікацій в галузі психолінгвістики; міжнародної колаборації, обміну науковим досвідом в Університеті Авейро (м. Порто, Португалія) проходив XII Міжнародний Конгрес із прикладної психолінгвістики ISAPL, який відбувався в онлайн форматі на платформі Google Meet. Участь приймали учені з різних країн світу, зокрема з України, Бразилії, Бельгії, Португалії, Мексики, Індії, Грузії, Франції, Росії, Чехії, Китаю, Польщі, Аргентини, Німеччини, Болгарії, Румунії, Італії та інших країн. Серед інших там відзначилися і співробітники кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти факультету історичної і соціально-психологічної освіти.

Кожний робочий день Конгресу розпочинався з пленарних засідань, під час яких учасники могли прослухати доповіді відомих учених: Prof. S.LCASTRO «Speech perception and alphabetic literacy, a neurocognitive perspective», Prof. A.L. NAVAS: Does literacy acquisition modify categorical perception and the precision of phonemic discrimination?, Prof. R. KOLINSKY & R. GABRIEL «To what extend the acquisition of literacy transforms the human memory?», Prof. José MORAIS «Applied Psycholinguistics in a time of harsh debates», Prof. Regine KOLINSKY & Prof. Rosângela GABRIEL «The impact of literacy on verbal memory and speech processing», Prof. Marcus MAIA «Psycholinguistics, Metacognition and Education», Dr. Jacques COULARDEAU «Psycholinguistics of artificial intelligence/psycholinguistics versus machine code», Dr. N. MOSIASHVILI, T. PAICHADZE, K. ABDULAEV & T. JAGODNISHVILI «Psycholinguistic Aspects of Communicational Ethno Style in Art Communication», Prof. Dina NIKULICHEVA «Psycholinguistic study of polyglottery and its application for language learning».

Під час Конгресу працювали секції: «Мова і пізнання», «Розуміння і породження мовлення. Читання і письмо», «Засвоєння мови. Вивчення іноземних мов. Білінгвізм і полілінгвізм», «Психолінгвістичні проблеми перекладу», «Невербальні компоненти в комунікації», «Мовленнєві порушення і мовленнєві патології», «Психолінгвістика і маніпуляція: Мова і влада. політичний дискурс», «Мова і освіта» та інші.

Як вже було зазначено вище, Університет Григорія Сковороди в Переяславі представляли співробітники кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти факультету історичної і соціально-психологічної освіти у складі: завідувачки кафедри, доктора психологічних наук, професорки Лариси Калмикової, доктора психологічних наук, професорки Наталії Харченко та кандидата педагогічних наук, доцента Інни Мисан. Науковці виступили з презентаціями і доповідями на теми: «Reflection in the child’s speech development» та «Patterns for Listening Auditory Skills Development in Senior Preschoolers».

Приємно зазначити, що в цьому році Лариса Олександрівна, Наталія Валентинівна та Інна Володимирівна стали членами Міжнародної організації прикладної психолінгвістики ISAPL, що засвідчено сертифікатами організації.

«Конгрес пройшов у діловій, конструктивній та дружній атмосфері. Учасники мали змогу презентувати результати власних досліджень у галузі психолінгвістики та її прикладних галузей, обмінятися досвідом проведення наукових досліджень, упровадження психолінгвістичних методик, використання психолінгвістичного інструментарія тощо» – зазначають учасниці та додають, що за результатами Конгресу видано збірник наукових матеріалів «Нові перспективи психолінгвістичних досліджень: мова, культура, технології».

Пресцентр кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

Перейти до вмісту